våga välja väg?

efter att jag kom hem efter min andra promenad för dagen hade klockan passerat 18:40 o jag slog mig ner vid datorn
jag var less på alla sidor man dagligen nötte o så slog det mig att vaaa.. jag kanske ska gå in på ams.se iaf o glo vad det finns för skit där
o vad fick den sidan mig o göra..
jo jag har knåpat ihop ett helt nytt CV, jag är nöjd.. det får man väl säga? man måste vara nöjd
men jag sitter i valet o kvalet på om jag ska skicka in det till ett av jobben jag suttit o bara studerat titeln på i säkert 30 minuter
"men skicka på!" tänker ni.. vad fan har man att förlora på att bara skicka in en ansökning
mja.. jag vet ju att ni har rätt, eller att jag har rätt eftersom jag skriver vad vilken normal person som helst skulle skriva o framförallt göra då det gäller att söka ett jobb
fast skicka på.. varför är jag så rädd att misslyckas egentligen?
jag vet ju att jag har ngt att falla tillbaka på, så det finns inga ursäkter för att inte agera


aja,
imorrn ska jag iaf på biblioteket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback