hej!

jag har tappat min blogglust.. igen
ingen inspiration! jag vet inte vad som händer med mig:)
jag är less på luleå.. idag pratade jag med maja om o åka o hälsa på henne i växjö.. det skulle vara så jävla skönt o komma bort
det känns som om jag glidit ifrån allt som heter luleå o dess invånare
det värsta är ju att det är livets gång.. inte nåns fel på ngt sätt men det är väl bara som det är dömt att sluta

jag har inte tränat på hela veckan tack vare mitt as till fot..
men på lördag ska jag tejpa o på med skyddet så ska vi se om jag kan värma upp o kanske vara med på träningsmatchen iaf
jag är lite peppad..
mer peppad är jag inför lördagkvällen.. gode gud säg att det löser sig. för jag är galet taggad!

nu ska jag korta ner,
lägga mig i sängen o ringa min tore
visst är det härligt att vara kär? :)
(i ngn annan än er själva..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback