åååååh nyklippt!!!

tjena bloggen!

nu har jag precis blivit klippt färdig ( av min mamma!!:D :D ).. o sitter med färg i håret
hihi
jag fick höra att de var många av er som trodde att jag skämtade angående firsyren i föregående inlägg..
vet inte hur de kommer sig att ni trodde de.. men ni hade iaf rätt :p

jag har däremot klippt av drygt 15cm av de längsta håret bak på ryggen
o det är rakt avklippt runt om
helt plötsligt blev mitt hår 1000 gånger tjockare igen!
men men.. det är alltså ganska kort.. men jag trivs jättebra redan..
mitt hår växer väldigt fort o gneom att klippa av de rakt så kommer de kunna växa sig jämlångt utan alltför mkt uppklippningar o så:)
nu har jag lite färg i skallen så jag får bort min 2cm's utväxt
sen får vi se om jag orkar fixa till mig lite o kanske delar med mig av en bild till er! :)

puss!
/vickan

Kommentarer
Postat av: Corundum

Kul att du verkar ha blivit nöjd! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback