ÅH GUD.. LÄS OM MIN PORLANDE ÅNGEST!!

hej bloggen

idag ska jag tala om för er att ångest fyller min kropp från topp till tå
min moster som bor i göteborg har sen hon o mamma kom hem från indien gått ner ca 8kg på 5-6 veckor
hon har alltså lagt om kost.. o hör o häpna, börjat träna på gym

ångest 1: min moster har alltså börjat på gym.. tål att notera att hon är 60 år!!!!!!!!! vadfan, nu måste jag ta tag i mitt liv!

ångest 2: jag _HATAR_ gym, har alltid hatat gym! får alltid för mig att alla tittar snett på mig, fastän jag innerst inne vet att folk är koncentrerade på sig själva.. o jag känner mig så dålig o gud vet allt
men.. nu har alltså min moster försökt muta mig genom o punga ut pengar för ett årskort på ett gym med personlig tränare o kostrådgivare
så idag ska jag o boka tid med en sån, så ska vi gå igenom o komma fram till ett program för mig

ångest 3: JAG SKA TA MIG FAN BÖRJA PÅ GYM! :o


hjälp
/biffeN

Kommentarer
Postat av: Joel

Härligt! Fy faen Vic... bara MATA på! Beach 2009! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback