alla älskar rätten att vara anonym!

hej bloggen!

jag ligger i sängen med lappisen i famnen o väntar på att pappa ska komma hem med lite grejer från affären
idag har jag varit o promenerat nån halvmil i finvädret o de kändes himla skönt,
sen gjorde jag en hårinpackning o blåste håret,
o mer knop än det tänker jag inte göra idag! :)

dagens utseendefixering får bli följande;
naglar i en ljusrosa färg.. lika sött som de faktum att våren är påväg




o nu över till nästa grej!
jag fick.. vilket jag nästan förväntat mig, en kommentar på inlägget jag skrev om pullis, den löd sådär:
"Anonym om skitsnack på hög(jävligt låg..)nivå!:
Tycker dock det kommer mest skitsnack från din mun uti det här, och så länge jag kännt er, så har du betett dig som en fitta mot pullis!! tänk på vad du skriver, du är ingen ängel, som du verkar tro."

därav mitt val av rubrik.
än en gång kommer folk o yttrar sig, men vågar inte skriva sitt namn.. o därför knappast stå för vad som sägs,
de är lustigt att folk säger att man betett sig dåligt, så du som går under namnet Anonym kan väldigt gärna skriva ut vad det är jag gjort mot pullis som gör att det kan klassas som fittigt

jag har aldrig sagt att jag är en ängel,
men däremot så var grejen jag sa att jag aldrig gått runt o pratat illa om henne sen vi slutade umgås,
o om de är som du påstår, att jag betett mig så himla dåligt mot henne
hur kommer det sig att vi varit kompisar så länge?
vi har bråkat, precis som alla andra har gjort.. men betett mig som ngn fitta har jag då inte gjort

så än en gång, känn dig fri att skriva (för att du hittat till fältet för kommentarer vet vi ju redan)
o lämna gärna inte ute några detaljer, så som ditt namn exampelvis,
o förklara gärna vad det är som klassas som den fitta jag betett mig som

eftersom folk har så lätt att lägga sig i andra människor liv, kan man fråga sig om de bara är intresset för andras eller bristen på eget liv som resulterar i dessa följder, vad tror ni?


länge leve de kvinnliga könet
det är nog inga andra än vi som tar så lång tid på oss o växa upp

puss
/vickan

Kommentarer
Postat av: julia

enda anledningen till att ni varit vänner så länge är nog för att pullis varit så tolerant mot dig och haft ett jäkla tålamod, för alla som känner er, säger att du behandlat henne som SKIT, hoppas det känns bra, och att du publicerar dom här inläggen, så folk får veta hur fan du betett dig också, och inte bara allt "ont" pullis gjort mot dig (dvs, varit en jävligt bra vän, med ett otroligt tålamod mot en dålig vän som du!!)

2009-04-16 @ 22:15:53
Postat av: Corundum

Förmågan till korrekt interpunktion och kapacitet att bruka gemener och versaler i rätt ordning verkar också vara något man omedelbart förlorar om du skriver under Anonym. Vittnar inte på högsta intellektuella kapacitet direkt.



Jag BLIR så irriterad på folk som inte kan stå för sina egna åsikter!



Fortsätt skriva vad du tycker, Victoria, försök att inte ta åt dig av vad Anonyma personer slänger ur sig.



/joar.

Postat av: Maria

Helt klart bristen på eget liv. det "roliga" är att det alltid är folk som skriver "elaka" komentarer som är anonyma, fega skitar som inte vågar stå för sina åsikter och som antagligen endast hört en sida av historian. Men du vet ju att du inte har pratat skit om henne och du står iaf för vad du tycker och är ärlig! Hejja Dig!

2009-04-17 @ 07:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback