DAGENS,

hej bloggen!

innan vi går o lägger oss tänkte jag dela med mig av en liten finess jag tänkte att jag kunde bjuda på ibland, så här har ni;

dagens utseendefixering:
rengjorda naglar + ett sött laxrosa nagellack = nymålade vår-naglar!





dagens AHA:
jag har lärt mig ett nytt sätt att göra situps på,
eftersom jag varit totalt värdelös på de innan, gjort fel förmodar jag.. o dessutom fått väldigt ont i ryggslutet,
fick jag äntligen ett tips på hur man kan göra
min mage är typ.. helt slut
aj o välkommen kära morgondagsvärk?


dagens "det var på tiden";
jag har nu fått fingrarna ur o beställt ett nytt bankomatkort, såhär kan man ju inte hålla på längre..
eller vad säger ni?



dagens BFF(best friend forever);
går utan tvekan till
http://desireenilsson.blogg.se!
jag hamnade på hennes blogg av en slump idag, hihih
jag säger bara en sak; OH MY GOD
vi är ju typ soulmates.. love you biiiiaaatch!!!! <3<3




KYSS
/victoria the one and only


Kommentarer
Postat av: Corundum

Oh, fina naglar... Sen en av mina vänner utbildade sig till nagelterapeut så har jag börjat förstå skilladerna. :P



Haha! Desireenilsson är ju inte klok! Humor på hög nivå.



Kram o godnatt!

/jag.

Postat av: Micke

Minns den där dagen.. "Jag har TVÅ överraskningar till dig" och de där va de ena :) De andra va också grymt, och räkmackorna ni käkade va ju inte å leka med! :D

2009-04-22 @ 06:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback