jag är för feg

måste bara dela med mig av ett textstycke från af ugglas låt "jag är för feg"
hela skivan är svängig på ett sånt brutalt härligt sätt, jag blir lycklig av att höra på den
skäms för hur mkt jag hatade henne då jag såg henne framföra "snälla, snälla" första gånge i meldiofestivalen
jag, moa o ricke satt typ o svor över hur bedrövlig både hon o hennes låt var

men jag tar tillbaka allt, varenda liten grej
o ska istället sprida hennes låtar så mkt jag bara kan! :p

nåväl, här kommer texten;

"Varje sång och film skriker det
Är du för döv och blind att fatta det
Men jag vågar inte säga det rakt ut

Att det var länge, så länge
Så längesen det tog slut
Men jag kan inte, jag kan inte
Jag kan inte säga det rakt ut

Att det var länge, så länge
Så längesen det tog slut
Men jag kan inte, jag kan inte
Jag kan inte säga det rakt ut
Jag är för feg för det"

ikväll är det innebandymöte med IBK
ska bli intressant o se vad som kommer sägas

det var kul o lattja med bollen på lulecitys träning i måndags.. men det var nog de enda
jag känner inte att jag saknar innebandyn sådär mkt som man kan bör göra för o kunna vara bombis på att man vill fortsätta spela

99 dagar kvar till spanien!
jag längtar tills jag spricker

/vickan

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan hålla med dig att texterna är ganska bra faktiskt :) Tänk vad tiden går fort!! Snart sitter vi på playan med varsin paraplydirnk Victoria!!! :D

2009-04-22 @ 15:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback