karatefylla? :p

hej bloggen!

jag känner mig knappt vid liv, fastän jag var hemma vid 1 inatt
att jag var full som en kastrull var väl inte svårt o lista ut eftersom jag i vanliga fall brukar hålla ut till bortåt 5tiden om de valkas efterfest :p
nåväl.. när jag kommer hem
vad gör jag.. jo jag ramlar.. slår mig fan riktigt illa
har sjukt ont i höften o sjuken o har skrapsår lite varstans på kroppen, haha!
men det får jag bjuda på.. det var längesen jag lyckades med ngt i den stilen :p

tur att de inte hände i trappen på cleo eller nåt.. det hade varit lite onödigt skämmigt :p

nåväl, igårkväll for jag till linn, där sofie bl.a var!
jag är så himla dålig på o hålla kontakt med mina vänner så jag borde skämmas.. men det var himla kul o träffa henne (o alla andra!) igen :)
sen bar de av till cleo, där jag hann typ.. med o hänga in min jacka i garderoben
få en puss på kinden av en jeff som kutade förbi i all hast,
o sen for jag hem..

på måndag ska jag o provträna för ett innebandylag om nu jag inte är helt fördärvad av min vurpa.. för som det är nu kan jag knappt gå!

jag bjuppar på en bild från innan jag for igår, dock bytte jag tröja, men det är ju petitesser;)



måste säga att jag börjar trivas i mitt ljusa hår..
jag har alltid tyckt om de mörka så mkt o tyckt att jag ser så ung ut i ljust
men nu börjar jag vänja mig o känner mig faktiskt ganska nöjd! :)

puss!
/vickan

Kommentarer
Postat av: Corundum

Hehe... Så kan det gå när man är rund under fötterna. :P



Och du passar jättebra i ljust hår!



/jag.

Postat av: Joel

Ha! YOU SUCK! :-D

2009-04-18 @ 19:54:47
URL: http://haegglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback