konsten att känna sig invalid

godkväll bloggen!

nu har jag bäddat ner mig i sängen o ska bara slänga ur mig lite ordbajseri innan jag ska sova
idag har jag mått som jag förtjänat.. de var inte för många timmar sen som mitt illamående faktiskt upphörde
jag har iaf käkat en välbehövlig pizza som jag fick mig lillebror o gå o köpa åt mig.. efter den mutningen att han fick en egen oxå..
sen somnade jag en stund vid 16-tiden o vaknade upp ungefär 2h senare
så småningom klädde jag på mig o cyklade till konsum för o rädda kvällen med lite dipp o gurka
såg nån skum film med sandra bullock på 6an som hade världens sämsta slut..
hatar såna filmer.. tycker inte om att man sitter 2h framför tv-jäveln o allt är jättespännande o så slutar det urdåligt, ofta de känns värt o ha spenderat tid på den då

nåväl,
i övrigt är min kropp en pina för tillfället
jag har så jävla ont överallt o kan inte sitta normalt utan att de tar illa nånstans
var en jävla smäll då jag drattade i backen igår, de känns som att jag kommer minnas den kvällen ett bra tag
men men.. nångång ska man väl känna sig mörbultad!
eller snarare halvt ihjälslagen.. haha!

godnatt på er!
/vickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback