älskade spotify! :)

jag har försökt hitta två speciella låtar åt pappa som han verkligen vill ha nerladdade utan framgång
men så påmindes jag av dom nyss o sökte på dom på spotify, tror ni inte jag hittade dom direkt?
så medans pappa stod i köket slog jag på den ena på hög volym o pappa kom inspringandes i köket o utbrast "men vad!!!!!!!! har du hittat den?!?!?!??!?"
sen dansade han till lite.. sne tittade han på mig igen "den andra då?..."
då var jag ju tvungen o slå igång den med :)
så lite som gjord emin pappa toklycklig :)

dessutom har jag ringt o bokat tid hos Maria på
http://xtremebeautynails.blogg.se
12:30 imorrn ska jag dit!
spännande :)

Kommentarer
Postat av: Loo

Hiss eller diss på cardigan från lindex?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback