god eftermiddag!

nu har jag precis ätit middag o slängt mig i sängen med laptopen
ska snart ut en sväng, måste förbi affären o köpa äppelmos, sen tror jag att jag ska se film
mamma köpte aftonbladet när hon var o handlade igår för att hon siulle få med en filmserie som skickas med gratis till tidningen
den om irene huss, har hört att den ska vara bra så vi fick alltså första filmen igår, så den tänkte jag ge mig i kast med senare ikväll

för tillfället försöker jag bråka med msn som inte vill funka på lappisen, så jag har gett mig in på o ladda hem den senaste versionen, hoppas bara den funkar o inte är så dålig som jag hört

hejdå



ps. redan nu känner jag hur jag inte tycker om nya msn, blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback