hej bloggen!

det första jag gör när jag klickar upp o bestämmer mig för o skriva ett nytt inlägg är o fråga mig själv vadfan jag gör det för
haha! jag har en dålig skrivar-period nu igen då jag inte har ngt vettigt o dela med mig av

det enda roliga som hänt är att jag tvingade på min lillebror en "dra ut porer"-grej som man fäster över näsan..
sa till morsan att "funkar det inte på phille funkar det fan inte överhuvutaget.."
o dra mig baklänges ATT DET FUNKADE! usch
men.. det viktiga alltså.. det funkade

imorrn ska jag på campus o tråka, o sen sen sen ska jag träffa ingela!
det var sjukt längesen, nåja
bättre sent än aldrig..
nu ska jag se klart ena halvan at ett av avsnitten på lipstick jungle som jag inte fick se klart tidigare idag då phille skulle ha med mig på kvantum :)

pusss
älskar dig micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback