hej hopp kallesnopp!

tjenare bloggen!
nu är det ikvällen o jag tänkte inleda mitt sista blogginlägg för dagen med "GODKVÄLL BLOGGEN!" men det kändes lite väl lamt så jag hittade på en fiffigare rubrik (som inte ens har ett piss med innehållet av inlägget o göra.."
jag har precis ätit en macka o druckit en kopp thé o har gjort mig klar för en god natts sömn, ska bara kriva klart detta inlägg, så kan jag sedan släcka ner datorn o inta framstupa sidoläge o hoppas på vilda drömmar :D

imorronbitti ringer klockan 06:30, för då ska jag upp o smälla i mig min gröt o sen ska jag o pappa bege oss till gammelstadsviken med astro så han får springa av sig
vilket komme resultera i att han kommer sova hela eftermiddagen av trötthet

kom på att eftersom det dessutom är torsdag imorrn så är det inte alls länge kvar till biofilmen jag o pappa ska o se på lördag!
sen passade jag på o fråga hnm om de inte är på tiden att han o jag går o käkar sushi.. har blivit så himla sugen på de på sistone o hans var gladerligen väldigt positivt inställd till min briljanta idé!


på fredag nalkas det paaaartheeey hos vera o chrille eftersom massa 08-lands-folk kommer upp till de norrländska skogarna
med tanke på förra lördagens lyckade bravader då jag o chrille var ut känner jag hur peppen stiger bara jag skriver om det
måste bara se till att bakfyllan jag fick smaka på i söndags inte blir ngt som med vana sätter sig in i mitt liv


en snabb rapport alltså, vi hörs imorn min o härskare
med bägaren överflödig av kärlek
/ eder victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback