hoppsanhej!

dagen har börjar bra, käre bloggen
eftersom de var så kallt imorse väckte pappa mig kl6 o sa att vi skulle skjuta på ngammelstadsviken tills det blev lite varmare,
så jag sov till 9 idag, sen gick jag upp o åt frukost, o nu har jag precis kommit hem från min morgonpromenad som tyvärr fick bli efter gröten
pappa har varit i tvättstugan så nu är vi strax redo att bege oss
jag kommer vara läckrast på plats i min fullpackade utstyrsel mo den slutliga touchen kommer vara skoterdojorna som gör mig en halv dm längre o får mig o se ut som en stelklampande rymdvarelse från 70-talets biodukar

nåväl, kära läsare
(sist jag kollade var det unika antalet på 25st, än en gång, vilka är ni?)
hoppas jag att jag bidragit till en bra start på er dag med mitt väldigt meningslösa inlägg!

nu ska jag göra mackor o varm choklad!
på återseendet
/eder victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback