kanondag!

min dag har varit helt sanslöst bra!
först tog jag upp ur sängen efter många om o men, var så jäkla trött imorse så hälften hade varit nog
efter lite tillfixande hoppade jag på bussen o for till stan
nu var det dax att träffa maria på xtremebeauty! (
http://xtremebeautynails.blogg.se)

var underbart o sitta där o bli ompysslad
maria är superduktig på det hon gör o en jättegullig tjej!
nu väntar jag bara på att hon ska sluta jobba så hon kan föra över bilderna hon tog till sin blogg, så ska jag norpa dom o sätta in här :)

rekomenderar verkligen henne om ni är sugen på en förändring :)


nu ska jag kila iväg på dollarstore o köpa lite nödvändigheter som ska iväg på posten! :)
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen gick det att ladda upp bilderna.

Har försökt sen halv sex :)

Dumma blogg.se

Tack för idag. Jag hade oxå en jätte trevlig stund.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback