kära bloggen

är du haj på det här med kärlek o relationer?
imorrn skulle varit min & mickes 8månaders dag, idag blev det istället dagen då vi bestämde oss för att inte vara tillsammans mer

micke är världens finaste kille o han har utan tvekan varit den som visat mig vad kärlek är
jag kommer nog alltid älska hnm på ett eller annat sätt

mer än så tänker jag inte ta upp här,
tur att jag lyckades göra en svingod middag..
o att "män som hatar kvinnor"-filmen var bland det bästa jag sett

ta hand om era nära o kära
/victoria

Kommentarer
Postat av: erica

jag är ingen expert på kärleks relationer,

men det är alltid trist när någonting tar slut.

och efter långa förhållanden kan man behöva hitta sig själv igen.

men du ser heller inte ut som den som har svårt för att hitta någon, så jag tror du klarar dig alldeles utmärkt :)

ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback