mamma överraskar;

okej
såhär var det,
jag satt vid datorn med hörlurarna o såg ett avsnitt av lipstick jungle då jag hör hur ngt surrar,
självklart tror jag att det är ngt fel på hörlurarna o vem klandrar mig egentligen då klockan är 23.00 en vardag?
avsnittet går mot sitt slut o jag stänger ner o tar av mig hörlurarna, men tro inte att "surrandet" är över där!
nä för nu går det upp för mig vadfan det egentligen är som låter.. ELVISPEN!
påväg mot köket frågar jag "morsan, vadfan håller du på med?!"
då står hon i ett linne o bakar kubb!

tål att noteras är att hon tidigare under kvällen bakat bröd.. närmare bestämt småfrallor
nu kommer jag alltså in i köket vid 23-tiden o ser morsan stå o slänga ihop degen
sen var det bara för mig o baka ut;


jävligt fula där, jag vet
o dessutom hade vi slut bakplåtspapper!
in med dom små degkakorna i ugnen o då är paparazzi-vickan framme med kameran o fotar!



slutligen var jag tvungen o göra en "tittut under the duk" när dom var färdiga o voíla!



sen när jag o mamma stod i köket börjar hon glatt tralla på en låttext, som den söta dotter jag är tittade jag på o lyssnade, texten löd ngt i stil med;
 "for sure.. that's what friends are for"
när mamma trallar vidare med textraden "keep smiling.." gör jag ett fånigt stort leende så vi båda börjas asgarva :D
hahah.. det låter så lamt när jag berättar men fan vad kul det var :D

nu är det enda kvarstående att smaka av en av dom jävlarna
gjorde en extra stor en som jag ska äta själv

puss /bagar-vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback