var hälsad!

jag o pappa var tillbaka hemma efter 14 någongång, har haft det jättemysigt!
vi har haft medmoss mackor mo varm choklad, har suttit ni solen, gjortm upp eld.. busat med astro o gått.. gått gått gått.. på oplogade stigar, så mina ben var så möra efter den sammanlagda timmen som bara innehåll gång i djupsnö :O
men det är bra träning!

astro har varit helt tokig, han är så himla söt då han springer runt o det enda man ser är hans svans som sticker upp, eller när han själv dyker upp o man ser hur hela hans svarta ansikte är vitt av snö :)

nåja, sen när vi kom hem lagade jag middag som jag åt för en liten stund sen, har just upptäckt tjusningen med bulgur, så det blev me tillsammans med falafel o massa vitkål!

sen slutade det med att vi satt o kollade lite reser till spanien eftersom jag, min storebror, moa, mamma, min lillebror & pappa eventuellt ska åka till torreveija i spanien no stanna där i 3v! vi ska hyra en bungalow o känna lugnet.. torreveija ligger precis vid havet o jag känner mig väldigt taggad på o åka, vi räknade ut att med flyg till o från stockholm, flyg till o från alicante, o hyran av bungalowen för 3 veckor skulle stanna på ca 3800:- per person, vilket är snorbilligt!

såååå nu hoppas vi bra att allt går som vi vill!
må väl
puss/vickan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan va härligt med en liten smak av utlandet ;D

Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min foto blogg.

2009-02-26 @ 20:01:16
URL: http://fototrix.blogg.se/
Postat av: SOFFY

Ha en bra kväll! (:

2009-02-26 @ 20:07:33
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback