SINGELPAPPAN! :)

senaste dagen uppmärksammade jag en blogg via bloggkoll när jag var runt o flängde där,
o precis som de flesta andra som uppmärksammat den här killen blogg, tänker jag länka till honom
jag har inte många läsare, men de få jag har tycker jag ska klicka in på hans blogg o läsa om hans upplevelser
en sån stark människa, som genomlidit otänkbara saker, o som ändå klarar av att leva vidare, o framförallt FÅR leva vidare med sin dotter, som tillsammans med honom överlevde olyckan där 2 andra människor,hans sambo o deras några månader gamla dotter, omkom på de mest grymma sätt

så, har ni tid att läsa mitt ordbajs,
så har ni tid att läsa den här killens nedskriva upplevelser, om hur han dag för dag går igenom livet tillsammans med sin snart 5 år gamla dotter

det här om något är värt min största sympati o beundran,

klicka här för att komma vidare --->
SINGELPAPPAN!


Kommentarer
Postat av: Björn

hejsan vännen!!

tack för länkningen och för att du läser min blogg!!

kram/B

Postat av: Danny

snigelkappan,

en kappa som förvandlar dig till en snigel.

du rör dig as-sakta, men det kompenseras av att

du kan klättra upp för lodräta väggar.

2009-01-27 @ 23:39:18
URL: http://gallerrr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback