var hälsad!

än en gång sitter man fastklistrad med röven i stolen o väntar på bättre tider
jag har redan fläskat i mig middag bestående av fiskgratäng, känner lugnet inför träningen som sparkar igång 18:30,
funderar lite smått (läs MKT) på varfan min kattunge tagit vägen,
anna trodde jag tappat henne ute, o utbrast "victoria, du borde inte fått vårdnaden om henne!!!!!"
lustigt, hon har nog bara krypit o lagt sig nånstans där man inte hittar henne :p
ska inte klaga.. för nu är hon tyst iaf, en jäkla pratkvarn jag skaffat mig



o andra sidan är hon ju så jävla söt så vad gör det att hon låter lite för mkt ibland :p

annars har dagen bestått av att invardera specsavers o be dom fixa mitt andra par brillor så mitt vanskapta ansikte med öron på olika höjer inte framträder så mkt
nu sitter dom rakt o jag har alltså 2 par o välja på!

nu sitter jag bara o väntar på o fara o träna, vilket jag egentligen inte är så pepp på
men det blir väl bättre när man väl är där

tänk om man skulle ringa micke o se om han gör ngt vettigt..................................................
vad tror ni?:D


kram från vicky 4eyes


Kommentarer
Postat av: Micke

Skulle ju precis hoppa in i duschen så de blev inget långt samtal :( Men du fick ju en bild som plåster på såren xD Lots of love

2009-01-28 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback