you look like you did before.. only prettier

buhu!
jag sitter här o lyssnar på raccoon, jävligt konstigt eftersom de senaste dagarna har bestått av att lyssna på "anouk - lost"
totalt stuck i den låten.. nästan så folk i min närhet blir less på mig, men satan så bra den är

utöver det ska jag berätta en rolig grej
våran kissemissebäbiskille är en kissemissebäbistjej :o
lol.. eftersom kvinnan vi köpte henne av hade 16 katter för tillfället o är en inbiten uppfödare orkade vi inte ens kolla så det var en kille, men nu fick vi äta upp det
men vi ska behålla henne iaf.. bara sterilisera henne så fort det är möjligt så vi slipper skriken,
tur att de 3 andra är killarna är kastrerade :p

nåväl, så namnet Birk får ju slänga sig i vägen,
sååååå vänligen hälsa på Smilla!



hon är dessvärre omöjlig o fota så jag får återkomma med en bättre bild sen :)

Kommentarer
Postat av: Team Joel

Fan vad RÄTT du har.. som vanligt.. utom när det gäller han-katter... baaaah! Du vet vad de säger... "He´s a SHE!" Höehöe

Postat av: Caroline Elisabeth

Gud va söt! Påminner om en katt jag hade när jag var liten :)

2009-01-29 @ 23:52:38
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback