pirr i magen

hej bloggen

nu känns det att det är nära
min resväska är färdigpackad o jag har online-checkat in oss på flygplanet..
det känns så jävla skönt att äntligen vara påväg

imorrn ska vi växla pengar o inhandla småsaker som är nödvändiga
sen äre bara o invänta tisdagsmorgonen då vi beger oss mot sydligare breddgrader! :)

ikväll blir det en tidig kväll
den här helgen har varit påfrestande på många vis.. jag behöver många timmars sömn för att min kropp ska vara i sitt forna skick:)

jag kommer förmodligen inte ha på mobilen där nere hela tiden, utan startar den nån gång då o då för o se om det är ngn som vill mig ngt,
o skulle ngn av er vilja mig ngt.. så skicka då sms! :)

om jag inte hinner blogga innan vi far, vilket jag säkerligen kommer hinna(haha måste ju retas lite mer strax innan jag beger mig;D )..
så får ni ha ena trevliga 3 veckor i piss-väder-sverige!
i torrevieja är det högsäsong o det är garanti på både sol o high life!
woho

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback