TA MIG HÄRIFRÅÅÅN!

jag tänker mig ngt i stil med detta:




fast med lite ändringar:

* en solstol som underlag ist för en säng
* bikini istället för kläder
* solbränd hud!
* la mata beach i bakgrunden!
* mer fräknar (tyvärr..)

o sist men inte minst;

* en paraplydrink i ena handen o sen san miguel i den andra!

(eventuella ändringar om kåta spanjorer som kan ha en tendens att hamna på bild, dregglandes i bakgrunderna..)
Moa, som blondiner kommer vi inte ha det lätt!

55 JÄVLA DAGAR KVAR!!!!!!! iiiiiiiiiih

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha :) Men vi kommer ha så satans kuuul!!! puuussss <3

2009-06-05 @ 09:19:05
Postat av: Corundum

Du sa någon gång att du fått höra att du var fotogenic? Säger bara en sak: SÅ SANT! Herregud. Finns det inte en enda bild du inte blir snygg på? :P



/jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback