10:25, pedofilvarning!!!

när jag satt vid datorn hör jag hur ett papper fladdrar ner i brevlådan
nyfiken som man är skuttar man dit för glatta livet o möts ett enkelt a4-papper som ligger med framsidan nedåt

tänkte direkt att det var nå papper från philles lag där dom ska sälja vitlökskorv eller dylikt o lyfte bara upp de för o öga igenom det
vad jag möttes av var detta;



jag kutade till balkongen för o spana på vem de var som släppt ner pappret o såg hnm
stod till o med med kameran o fotade hnm när han kom ut från nästa trapp, då visade det sig även att det var en till man som hjälpte hnm att dela ut dessa papper
bilden är tagen med mobilkamera o det är bara fokus på killen bakhuvud eftersom jag fick nöja mig med o fotografera hnm bakifrån
vet itne riktigt om jag ska lägga ut bilden eftersom de inte är den mannen som är hela grejen
han är ju bara en av dom som tagit tag i saken

jag hade hellre velat få veta vem den såkallade "pedofilen" är
trivs inte med tanken att kolla snett på varje man så fort man rör sig
inte för min egen säkerhet utan för barnen på min gårds..
men men.. nu är det ju iaf dax o öppna ögonen

låter bli att lägga ut bilden på killen med lapparna, kändes oviktigt

men men, vilken vacker värld det är
jag som var lycklig för att det blivit vår
hur kul är det med gröna träd när en snuskgubbe finns i närheten?

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Fruktansvärt läskigt.

Hoppas bara det är sant och ingen som försöker jävlas med någon bara :S

Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Men gud? Jag bor ju också inom Lulebo!

Vilket område är det pedofilen bor på? =o

2009-03-24 @ 11:19:07
URL: http://tobys.se
Postat av: Madelene

men så grymt sjukt :O

2009-03-24 @ 11:29:32
URL: http://mdln.blogg.se/
Postat av: Corundum

Visst är det underbart när folk struntar i såna saker som polisanmälningar, media, eller möjligheten att faktiskt ringa på och PRATA med folk - det finns ju LAPPAR!



Kandidat för www.argalappen.se kanske?



Pedofili är en problematisk sexuell störning. Pedofiler är det synd om. Pedofiler som på något sätt antastar eller utnyttjar barn gör något nästintill oförlåtligt och ska plockas ur samhället.



Men folk som skickar lappar med röd, understruken text med inkorrekt grammatik är inte mina favoritpersoner de heller.



/jag.

2009-03-24 @ 16:13:44
URL: http://ordensmakt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback