BLOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!

åh gud.. mensvärken som drabbat mig är den värsta på länge
jag har legat däckad i sängen hela morronen.. sen knåpade jag på mitt CV, o sen la jag mig i badet..
hade ångest för att jag inte kunde gå ut o gå imorse.. o ikväll ska jag o se när Moa o co. möter IBK Boden.. o den matchen börjar 19:30 så då är jag inte hemma förens efter 22:00.. får se om jag ger mig ut o springer då.. jag känner mig tvungen

ställde mig på vågen dessutom.. o trodde att jävlar vad jag varit slö o ingenting bör ha hänt
men.. -3 kilo.. jag känner mig manad o fortsätta, verkligen!

har ju några månader på mig o bli fit till españa.. det får bli mitt mål!

annars ber jag om ursäkt för den usla uppdateringen
men igår var jag knappt hemma, o helgen har jag ändå inte gjort speciellt mkt värt o nämna förutom att firat 1v som singel ungefär.. woho.. not

nu däremot ska jag göra ngt så roligt som o blåsa håret..
detta är vad jag ska försöka åstakomma:



med vänlig hälsning
/victoria

Kommentarer
Postat av: Maria

Sådär blir håret om du hittar en rutshkana i plast och åker flera gånger, ungefär sådär brukar ungarna iaf se ut. Prova.

2009-03-10 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback