en dag som sprungit iväg!

jag har precis kommit hem.. lagomt i tid så ja hann flämta ur ett hejdå till mamma o samtidigt ge henne en hastig kram innan hon begav sig till flygplatsen för att åka mot sthlm o sen vidare till indien, samtidigt som jag själv fick koncentrera mig på att inte pissa ner mig

efter att jag pissat vad som kändes som tusen liter kände jag mig som en ny människa igen

idag har jag varit med madelutt o fikat o jag tror vi var där i typ 2½ timma, vi hade så himla mkt o prata om
sen gick vi hem till henne o drack lite thé o pratade lite mer o skrattade åt dumma människor

nu står jag o steker äggm o hamburgare o måste passa dom

annars har jqag äntligen lånat  "att älska som en porrstjärna" av jenna jameson, o står i kö på mötley crues "the dirt"
nu äre bara o inta sängliggande o tycka illa om livet igen

/vickan

Kommentarer
Postat av: mdln

klockrent. de här behövde vi :D

2009-03-02 @ 18:58:23
Postat av: Corundum

Jenna Jamesons bok är en av de mest underskattade som getts ut på senare tid! Hon är verkligen en person, som oavsett vad man tycker om hennes val av proffesion, som varit med om massor av fascinerande händelser och haft ett otroligt händelserik liv. Trots att hon inte är gammal än.



Dessutom är spökskrivaren väldigt skicklig.



Hur kommer det sig att du läser en massa böcker om och av kända personer? Blir nyfiken... :)



/joar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback