HEELG!

hej bloggen

jag ska börja med o bjuda på en bild på mitt nyfärgade hår
eftersom jag inte trivdes i så jätteljus så tog jag en färg som bara heter "blond"
det ser väldigt mörkt ut på bilden o kanske inte riktigt rättvist på hur färgen är i verkligeheten, men de tkänns bättre såhär.. så får jag sätta slingor sen så det blir lite mer liv..


såg till o med nu att håret ser brunt ut
haha, nåja.. jag ska komma med en bättre bild då jag inte ska ut o röra på mig o ser ut som jag nyss spelat innebandymatch
ikväll vet jag inte riiktigt vad jag ska hitta på, som de ser ut nu spenderas den med en vän.. men jag vet inte
imorrnbitti åker pappa, chrille o ella o pimplar så jag o phille har lägenheten själva

annars så rullar livet på
sakta men säkert framåt

/vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback