inspirationen flödar!

hej bloggen!
idag har varit en bra dag bortsett från lappen som damp ner i brevlådan på morgonen
jag har superstädat mitt rum
det är kliniskt rent.. har t.o.m putsat fönstrerna.. känner mig jätteduktig!

sen har jag kånkat in ett bord som jag ska ha i mitt rum, imorrn är det dax för nästa projekt;
att måla det vitt!
jag har dessutom börjat måla 2 tavlor som ska ersätta blyertsritade bilder av mig, uppe på tavellisterna
ombyte förnöjer! :)

jag har 3 katter som ligger i min säng, o förmodligen njuter av mitt överkast som för en gångs skull ligger där det ska o inte på golvet,
o jag har en mamma som ligger o sover(!!!) då klockan precis paserat 20

nu känner jag mig mest hungrig
det är jobbigt då man har inspiration fulla kroppen!


delar med mig av en bild, med fokus på min tröja
jag menar.. alltid retar det nån ;)



ha en trevlig kväll så hörs vi säkert imorrn
då ska jag o mamma grädda våfflor, ingen kan väl missat att det är våffeldagen!!! :)

pusspuss
/victoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ!? Är det imorn!? Dvs. idag!? FFS... måste kirra våfflor då MAO annars är jag ju LOL. Right? ROFLMAO !! OMG vad grym tröja BTW! Victory FTW ;-P Haha! Ehum.. läggdags loong time ago... zzz

2009-03-25 @ 01:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback