jag har målat tavlor! :)

hej bloggen!
idag har varit en superdag
vaknade av mig själv strax efter 8 imorse, var jätteutvilad o kände på mig att den här dagen skulle bli bra
eftersom jag kom på att de var våffeldagen idag så for jag o mamma o handlade lite innan hon skulle till tandläkaren
vi köpte även massa vit färg så nu har jag målat första lagret på det bord som jag ska ha i mitt rum för lappisen

sen har jag tagit mig i kragen o målat två mindre tavlor som ska rymmas på min tavellist på väggen, vilket dom gjorde
här har ni bevis på det;


tavlon på mig har samma bild som jag använde o målade av då jag gjorde två st 80x80cm's tavlor på mig o micke
som jag sedan gav hnm i julklapp
mamma har tjatat så länge om hur fin hon tyckte den var så jag tänkte att jag kunde ta den även denna gång
citatet är av, som säkert alla vet, oscar wilde.. o ett citat som etsat sig på min närhinna, i love it! :)

sen mina kära vänner,
så loggade jag in på skatteverket.se o kollade vad jag kommer få tillbaka på skatten
jag blev gode lycklig!!! :D

utöver spanien-resan ska jag köpa mig en ny laptop, det är vad jag satsar o bränna mina pengar på
dessutom har chrille varit här o fixat philles dator så nu slipper man ha han o hans idiotmusik i vardagsrummet, bara en sån grej känns gode värt

annars händer inte så mkt
har inga planer för helgen än så länge men man vet aldrig
nästa helg blir det iaf födelsedagsfest hos ricke o utgång på fredagen
o sen blire rajraj på lördagen med majabraja som äntligen kommer hem!!!!! :)

nåväl, nu poppar mamma sylvia wrethammar - eviva españa på full volym
hon har precis lärt sig byta bland musik :p

puss på er!
/victoria

Kommentarer
Postat av: Madelene

oj så fina! jag älskar att måla tavlor i den dära stilen, har faktiskt ett par hemma jag med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback