min helg,

tjabba bloggen, o alla dess läsare
har ni haft en bra helg?

min har varit helt super!
vi for upp till kronogård o var framme vid 23:30, var bara o lasta av skotern o pulkan, o börja elda i stugan som var iskall
när jag satt i mitt esse o värmde fötterna framför kaminen, med hårband, en toffs mitt på skallen.. full mundering o brillor knackade de på dörren
satan, nu äre nå jävla drösar som vill ngt tänkte jag, eftersom vi bara sett en enda bil på de stället där vi hade vår stuga
drösar.. kan iofs kalla dom så, men de var våra grannar, även dom från lule (o pite..) som kom o knackade på o bjöd med oss på fest i deras stuga
sagt o gjort, jag o chrille traskade iväg vid 01, med en bärs i handen o jag kom väl hem nångång vid halv5 på morronen medans min bror försvann tidigare.. hursomhelst.. tony, danne, danne, ante o henrik.. som våra grannar hette var dom som förgyllde kvällarna den här veckan
blev fest lördag-söndag oxå, o båda kvällarna var grymma.. sjukt sköna!
jag är glad att jag hittat folk som älskar mina myntade uttryck.. haha, dom hade lagomt roligt åt mig :D

annars så var lördagen ganska seg.. vi kom iväg med skotern först vid 12-tiden o for till en sjö där jag bara fick en abborre, o chrille fick en röding.. sen for vi till en sjö lite närmare stugorna o satt där en stund
jag brassade mest runt med skoter o därav min fruktansvärda träningsvärk i hela kroppen!
en sån där bastant jävel är fan inte lätt o behärska när man dan efter blir påmind om muskler man inte ens visste man hade.. lol
men det var riktigt kul,
sen på söndagen, efter mina 4 timmars väl behövliga sömn.. pallrade vi oss upp o vädret var så jävla bra
så vi for iväg till samma sjö som vi var på sist dan efter.. där de bara var o inse att jag är the master of pimpling med 2 rödingar o 3 harrar som drogs upp med mitt pimpelspö!

sen kom vi tillbaka till stugan o packade ihop alla grejer.. o sen började vi bege oss hem vid 17-tiden
vi stannade på max i boden, o sen for vi till min farbror o lämnade tillbaka pulkan.. o sen for vi hem
jag var väl hemma kring 22, o de var sjukt längesen jag var så himla trött
stupade i säng utan att ens duscha.. så det var det första jag gjorde när jag steg opp i morse..

sa till mig själv att jag skulle fota massor men jag har bara tagit 1 bild.. o de var för att vi skulle skicka ett mms till ellas mamma!
haha, ni får stå ut med den bilden, iallafall nånting!
där ser man nog min hårfärg lite bättre.. även om själva håret är flottigt :p



annars har jag nyss varit på campus, o nu ska jag äta lite lunch o sådär, sen tror jag att jag ska fara en sväng på stan

puss på er!
/vrickan

Kommentarer
Postat av: Corundum

Spontanta fester äger! :D



Låter så skönt att få komma bort och göra något för en stund... Avundas din helg! Måste hitta på något snart. :)



/jag.

http://ordensmakt.blogspot.com/

2009-03-17 @ 16:52:20
URL: http://ordensmakt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback