pösrumpa! dööööööö

åååh.. jag såg nyss när jag stod framför spegeln att mina favoritmjukis inte ger nåååådig pösig ballongrumpa
jag har inte haft dom på ett tag o idag när jag skulle dra på mig dom innan jag skulle ut o gå så visst, nog satt dom lite löst i midjan nog
men rumpan!!!!
vad i helvete?! jag gick ut sådär!!!
jag dör.. det ser ut som en säck.. utan form eller ngt.. bara pösigt.. man ser inte ens konturerna av min stjärt..
det bara skrynklas o är fult
nåja, lyckligvis behöver jag ju inte använda dom bland folk.. men jag gör det iaf, utan att kolla i spegeln först ;O
senaste tiden som jag varit ute har jag haft svarta lite tightare träningsbyxor.. man har väl blivit bortskämd med dom nu när man jämför med pösstjärtsbyxan
urk


jag var på bibblo igår o lånade "chockvågor" med tony olsson, o så lånade jag "nynnes dagbok" 1 o 2.. jag dör så jävla rolig
handlar om en kvinna vid 35årsålder vars dagboksanteckningar man får läsa.. hon skriver så jävla rolig så jag kissar nästan ner mig
om ngn av er läsare läst "georgia nicholssons dagbok" o gillar den så bör ni älska den jag läser, samma stuk.. fast om en äldre kvinna!

utöver det så känns det som att saker o ting gått upp för mig
min kusin från göteborg ringde mig igår o bankade vett i mig genom luren.. tror jag måste börja ta till mig vad hon säger o inse att livet blir vad jag gör det till

tack o lov att det börjar bli vår
jag är less på vintern o all skit

/vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback