pösrumpaproblem = borta!

hej bloggen!!!

jag bestämde mig för att, eftersom byxorna blev så konstiga, fylla ut trosorna med en t-shirt baktill!
det funkade.. men blev slutligen väldigt varmt.. så det var ingen bra idé egentligen..
nej jag skojar bara.. jag sket i dom där förbaskade älsklingbyxorna o drog på migg ett par vindoveralls-brallor inför kvällens joggingrunda

nu är jag döööööd
men precis när jag kom in genom dörren, tar bort handsfreen o slår av musiken ringer telefonen
då vare ordförande för en innebandyförening som gav mig kontraktserbjudande #1 inför nästa säsong
tål att noteras är ju att denna säsong hade sin sista match i lördags, snabba ryck!
han ville vara ute i god tid, så jag var medveten om att intresse fanns.. ooosv osv.. förklarade kontrakten, vad som skulle gälla o sådär

nåja, tur att man inte behöver bestämma sig än
men alltid kul o uppskattad när folk ringer bra tid innan, o att man får veta att det är föreningar som vill ha en


nu ska jag ta en snabbdusch o sen ska jag inte göra mer ikväll
jag har redan läst ut "nynnes dagbok".. både 1an o 2an.. o jag känner mig inte i form eller manad nog att  börja ge mig in på tony olssons "chockvågor"

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Joel

Göra ikväll? Fortsätta med den "förebannade rättskunskapen" och kolla upp vad AFA egentligen är och göör... powerwakkah med Vira och känna lungnet. En klockers fredag! :-D Tackar som frågar och varsågod som tar åt mig! Ha!

Postat av: Enforcer@lunarstorm

"jag sket i dom där förbaskade älsklingbyxorna"



Det lät ju äckligt.. ;)

2009-03-15 @ 02:10:32
URL: http://www.lunarstorm.se/Enforcer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback