snabba ryck med audi tt

tjabba bloggen!

igår kom pappa hem strax efter 12 o frågade om jag ville följa med till sundsvall o hämta en bil
tänkte att vad tusan.. har ju ändå inget bättre för mig, så jag klädde på mig o drog till stan o hoppade på sundsvallsbussen o inväntade pappa som kom strax efter
bussen gick 13:50 o vi var framme i sundsvall 22.00
då for vi o hämtade bilen på shell o sen for vi o käkade på max,
sen var de täntk att vi skulle åka till sollefteå o säga hej din min morbror m. familj o sen köra hem över natten
men lyckligtvis tyckte både jag o pappa att de kändes bättre att sova hos torrey o maud o åka hem idag

sagt o gjort, vi åkte kl10 o kom hem.. 18:30
haha!
vi har gjort allt annat än o koncentrera oss på o åka hem
men det var kul.. även om de blev mkt spenderande i bilen

men men kära vänner, nu finns audi tt'n i luleå igen
jag kände mig lagomt cool när jag körde den



hihihihihihihi
aja pusshej:)

/vickaaan

Kommentarer
Postat av: Corundum

Imponerande bil! Säkert rolig att köra... Och säkert ännu roligare med roadtrip. :)



Är det din far som ska ha den? Antar det, men man kan ju förstås hämta bil åt någon anann också. :P



/jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback