tips på att undvika självplågeri

så lyckades min lillebror övertala mig att åka o se hand match, efter många om o men går jag upp ur sängen o börjar fixa till mig

då händer det, prick klockan 15:00 larmar min telefonen o skärmen visar blinkandes ett lycklig text med "MIN O MICKES 8-MÅNADERSDAG!!!! :D :D"
suck..

man kände sig lagomt bra till mods
så ett tips är att vill ni få stillestånd pga en blanding av idioti o smärtande kärlek
så var vänliga behåll eventuella noteringar på era telefoner om saker som handlar om någon som tagit ditt hjärta

/victoria

Kommentarer
Postat av: Madelene

såklart att det ska vara självplågeri, vi tjejer är ju skapta för att plåga oss själva. vilken kille hade kommit ihåg en års/månads-dag? ingen. iaf inte om dem inte är en smula gay. hur som helst, länge leve tjejerna.. fyfasiken vad bra vi är som klarar av självplågeri!

Postat av: Anonym

Jag är nog lite gay då..

2009-03-02 @ 02:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback