tjusning för sushi

hej bloggen

har varit dålig på o uppdatera på senaste
det är inte så mkt som händer i min värld för tillfället :)

men ikväll efter att jag varit ute o sprungit blev jag så supersugen på choklad så jag for på konsum, o vad ser jag där om inte en 8-bitars sushiförpackning?! köpte en o skuttade ut till pappa som blev superavis o tvingade mig o gå in o köpa en förpackning till hnm med
så nu har vi precis avnjutit 8 bitar sushi o jag känner mig såhär härligt mätt som man blir av sån mat

annars längtar jag sjukt mkt till helgen
dels till rickes födelsedagsfest på fredag
men oxå till lördag då jag får träffa maja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(puss)
nu ska jag äta choklad som efterrätt o sen ska jag knoppa!

hejdå!
/vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback