TORREVIEJA, HÄR KOMMER JAG!!!!!!

ni som läser min blogg vet att jag skrev angående en utlandresa till spanien för ett tag sen
nu äre klaaarrtttt!!!
jag har bokat boende idag!

jag är så jävla pepp så det finns inte
måste göra nytt pass o hela tjofaderullan, meeen.. sne ska jag ligga o glassa i 2v o bli jäääävligt brun o full!

annars har jag pratat med min ghetto-brutta madde idag.. ja jisses.. vad ska man säga
jag är glad att jag inte var på allstar igår.. känns som att jag gjorde rätt val i o stanna hemma ;)

annars är ricke o moa här nu o sådär.. vi har käkat tacos o spelat spel

tänkte bege mig ut o springa men nu känns det som att det blev lite sent.. får kanske ta de imorrn.. eller bara gilla läget att det är mörkt o springa snabbt så ingen kommer ikapp mig o gör fulheter :O




hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!
/lyckligavickan

Kommentarer
Postat av: Moa

Det kommer bli kanoooooooooooon :D

2009-03-09 @ 13:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback