en trött vickan

hej bloggen!

jag är dötrött
det har varit full rulle idag med handling, tårtbakning, tårtÄTNING(hehe) o allmänt firande av mamma
sen var jag på innebandymöte nu på kvällen o som de ser ut kommer jag INTE spela divisions-spel mer
eller iaf inte kommande säsong..
jag känner mig inte alls sugen o om de blir innebandy nöjer jag mig nog med korpen
känns ganska bekväm i mitt beslut men vi får väl se vad som händer framöver

imorrn tänkte jag fara o gymma på morronen
o sen hinna springa på stan eftersom jag skulle få cash imorrn
men icket.. för då kommer jag få dom på fredag istället
så då får vi se om jag orkar fara o gymma lika tidigt som jag tänkt eller om jag tar det vid lunch..
tjocka släkten kommer ju till luleå me dstart från då vissa droppar in imorrn..
jag måste fortfarande städa upp här.. eller iaf dammsuga o byta sängkläder.. dessvärre kommer jag ju inte få ha mitt eget rum i helgen, men det är väl bara o gilla läget :p

nu ska jag krypa ner o drömma mig bort!

78 dagar innan jag ligger på en playa i torrevieja
o ynka 12 dagar tills jag fyller den meningslösa åldern 22
får jag säga att livet ändå leker litegran?;)

puss
/vickan

i'm tripping on words, you got my head spinning


Kommentarer
Postat av: Micke

Måste man inte ha varit inaktiv i ett år för att få spela korp? Eller spelat senaste matchen för ett år sen? eller nåt sånt?

2009-05-14 @ 08:37:55
Postat av: victoria

nä, inte det

så länge man inte är liccad eller i kontrakt så.

2009-05-14 @ 11:10:11
Postat av: Micke

Okej, hade för mig att om man hade varit skriven för en klubb inom de gångna året så fick man inte spela. :)

2009-05-14 @ 22:05:29
Postat av: victoria

okej fast så är det iallafall icket!

2009-05-15 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback