födelsedagar hit o dit o kors o tvärs!

TJABBA BLOGGEN!

idag har det varit full rulle
jag steg upp.. käkade havregrynsgröt o for sen o tränade skiten ur mig på gymmet
sen gick jag på stan en sväng o försökte hitta födelsedagspresenter till moa o mamma(vilket jag lyckades med men kan ju inte skriva vad här eftersom båda läser min blogg)
sen cyklade jag i motvind till bergviken o tränade innebandy
sen cyklade jag hem med en fet väska som säkert väger 12kg.. i MOTVIND!
de är så jävla typiskt att vinden alltid ska vända precis då man ska nånstans!

nåväl.. kom hem, käkade middag.. började städa lite på rummet.. fixade med presenterna oooosv
nu har jag suttit o planerat mammas tårta till imorrn
måste åka o handla imorrnbitti o sätta igång men den, o sen bli klar med rummet
eftersom vi har släktträff på mammas sida nu i helgen så är det inte bara jag som ska campa i mitt rum.. bäst att jag ser till att dom inte behöver korsa ett klädträsk eller skrämmas ihjäl av damråttor :p

bjuder på en bild på morgondagens födelsedagsbarn, MIN MAMMA! :)


the touch of your hand lets me know that you need me
puss/vickan

13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback