grått o trist

hej bloggen!
idag är de precis likadant väder som de varit de senaste dagarna
alltså supergrått.. tråkigt.. o regnet hänger i luften
imorsen då jag vaknade hade jag inte ont i halsen, vilket betyder att jag ska kuta till gymmet nu så jag hinner träna ifall halsontet skulle komma tillbaka :p

jag längtar tills jag själv verkligen börjar se gym-resultat
jag är otålig.. fruktansvärt otålig.. blä
dessutom viskade en fågel i mitt öra att jag bör varva med spinning.. vet inte om jag känner mig redo
jag har ju äntligen kommit över min gym-fobi. .ska jag nu utsätta mig själv för en annan liknande?:D

nåväl,
nu ska jag springa till bussen
jag skäms för att jag inte cyklar in men jag orkar inte med regnet:D

ha det bäst!
/biffeN

Kommentarer
Postat av: Ch

Klart du ska våga spinna! Du sa ju förut att du hatade gymmet också, men nu är du gymnazist på riktigt ju. Hänger alltid där. Kan ju bli samma med spinningen också. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback