hahahahha!

hej bloggen
här ska ni få se hur fulla(haha) av.. charm(????) fulla (HAHA) människor är!
denna konversation möts jag av precis innan jag ska sova:

(detta skrev alltså tidigare idag på dagen)
victoria, 71 säger:

huhuhu. är du däääär?

haha

(ikväll för några minuter sen kom svaret...)

X säger:

ja, det är jag. och mitt hjärta värker efter att få träffa dig,

=P


victoria, 71 säger:

haha va?


X säger:

ok, jag kanske bara är full och kåt, men du är just nu den enda jag aktivt vill ligga med så du borde vara här


victoria, 71 säger:

men du säger ändå hjärtat o inte kuken? :P


X säger:

givetvis. kuken reser sig för många tjejer, men mitt hjärta får bara stånd för dig gumman.

=P


victoria, 71 säger:

hahahahah



WTF?!?!?!?!?!? lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback