kan man bajsa utan att kissa?

hej bloggen!

att vi människor är olika har man ju vetat i urminnes tider,
likaså gäller sättet att filosofera på
vissa filosoferar precis innan dom ska till o somna.. andra när dom är ute o promenerar, folk filosoferar då dom går runt på stan, eller när dom sitter på en motionscykel, vissa när som precis har vaknat, andra när dom lyssnar på musik..
jag själv, är expert på att filosofera kring frågor o livet då jag ligger i badet.. vilket ni, det flesta av mina läsare, vet att jag gör ganska ofta - ligger i badet

min fundering jag hade idag gav mig så mkt inspiration till ett blogginlägg att jag inte kunde fokusera på hur skönt de var att ligga där i de varma vattnet, utan kände suget av att slänga mig framför datorn o dela med mig av mina tankar

med risk för att låta äcklig, o om de finns folk i dagens samhälle(som innehåller mkt mer äckliga saker än detta ämne) som inte klarar av o läsa om just bajs&kiss, så bör ni sluta precis här! :)

min fundering, som lyder likt min rubrik "kan man bajsa utan att kissa?" vänder sig såklart till mina manliga läsare, eller de kvinnliga som vet med sig att dom diskuterat detta med sin respektive, eller nån manlig kompis
för alla vet ju att man i vanlig hederlig folkmun inte pratar om att tjejer bajsar
så funderingen jag inte kunde släppa då jag låg där i vattnet var just den frågan..
så kära läsare, anser ni att det går att bajsa utan att kissa?

med risk för att förstöra mäns övertygelse om att kvinnor inte bajsar, kommer här mina funderingar
jag kunde inte en enda gång komma ihåg att jag varit med om detta fenomen
på ngt sätt när man sitter där, går de inte att undgå några kissdroppar
jag försökte tänka mig dom gånger man haft magsjuka o därav lidig av rännskita osv.. men även där kan jag inte minnas mig att det nånsin varit så att man kommit ifrån de faktum att lite kiss oxå tagit sig ut

finns ju inget annat sätt att överbevisa mig själv än att hålla igen kisset nästa gång jag behöver göra nummer 2(nej förlåt.. nästa gång min pappa gör det)
återigen.. vilket fenomen
jag slutar aldrig förvåna mig själv :)

prutt
/vickan

Kommentarer
Postat av: Maja

jag ahr faktiskt diskuterat det med fredrik!!

o vi kom fram till att det går inte..jag har även prövat och kan därför konstatera, nej det går ej!

2009-05-20 @ 12:10:42
Postat av: Corundum

Men jag TÄNKTE kommentera, glömde bara bort det, hann inte, månen stod i fel läge eller nåt.



Men. Jag har ingen aning. Och planerar inte att undersöka saken - det är forskning du får bedriva själv. :P



/jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback