ny dag, nya tag!

hej bloggen
idag vaknade jag upp med världens halsont.. tror att helgen slitit mer på mig än vad jag faktiskt trott att den skulle :p
ännu mer ångest hade jag då jag insåg att jag inte har träningsvärk från gympasset igår.. men det kommer kanske
hoppas jag.. det måste komma! jag har ju t.o.m höjt vikterna..

nåväl, idag blire innebandy vid 13.30, o sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! ;)
jag vet att man ska vila 48h mellan gympass men jag kanske får fara på gymmet idag igen iaf..


o idag har jag dessutom tagit bort mappar o tjaffs på datorn,
nu är den inte så fullproppad med saker som inte ska vara där.. mkt är kaputt






nu ska jag iaf äta grööt!!!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback