puss!

LÅTEN ÄR "FUCK DEG" MED SICHELLE
tog mig friheten att översätta till svenska från norska
men här har ni låten o videon.. norska alltså





det var en tid du kunde få mig till o göra allt
ställa upp o va där för dig då det verkligen gällde
o jag försvarade dig, o reste dig när du föll
det är slut nu
jag tycker du ska ta dina saker nu o gå din väg
jag är säker på att du träffat ngn som finner sig i
allt de fucked up-sakerna som du försöker med
det är förbi, baby

prova o förstå, jag vill att du ska gå nu
inga fler ord, inge fler leenden, nej
för innerst inne vet du mycket väl att det är för sent

för alla gångerna du drog från mig,
för all den tid jag aldrig får tillbaka
för alla gånger du gjorde mig besviken, ja
o glömt mig, gömt dig, använt mig,
så fuck dig
för alla gånger som du lät mig gå,
för alla gånger du var alltför svag
för alla gångerna du dissade mig, ja
o glömt mig, gömt dig, använt mig,

fuck dig

så fuck dig

det var en gång då jag var säker på att du var den,
som jag skulle gråta, skratta o älska, men
du har bevisat att du var fel man att lita på så,
så det är slut nu

prova o förstå, jag vill att du ska gå nu
inga fler ord, inge fler leenden, nej
för innerst inne vet du mycket väl att det är för sent

för alla gångerna du drog från mig,
för all den tid jag aldrig får tillbaka
för alla gånger du gjorde mig besviken, ja
o glömt mig, gömt dig, använt mig,
så fuck dig
för alla gånger som du lät mig gå,
för alla gånger du var alltför svag
för alla gångerna du dissade mig, ja
o glömt mig, gömt dig, använt mig,

fuck dig

så fuck dig

för alla gångerna du drog från mig,
för all den tid jag aldrig får tillbaka
för alla gånger du gjorde mig besviken, ja
o glömt mig, använt mig,

så fuck dig

för alla gångerna du drog från mig,
för all den tid jag aldrig får tillbaka
för alla gånger du gjorde mig besviken, ja
o glömt mig, gömt dig, använt mig,
så fuck dig
för alla gånger som du lät mig gå,
för alla gånger du var alltför svag
för alla gångerna du dissade mig, ja
o glömt mig, gömt dig, använt mig,
fuck dig

för alla de gångerna,
nu är det slut
så fuck dig

Kommentarer
Postat av: Marielle

den var bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback