RIM-TÄVLING!

OBS! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS ;)


det bara blev som så.. att det blev en liten rimtävling.. jag måste ju säga att jag vann ganska överlägset med min smekande avslutning
av personliga skäl censurerar jag namnet på min motståndare så inget onödigt tjaffs uppstår!

jag, the master of rim, är fet stil:


"XXX är som en nersvettad hockeytrunk, jävligt sliskig o luktar skunk (och spunk)"


"XXX han luktar gott jämt, och det är inget skämt, victoria luktar gammal som en tant på stan, kanske för att hon längtar efter en facebook-banan "


o här kommer mitt totalt sänkande svar:

"XXX's är bara gammal o bitter, för att de inte i victoria spritter,
när XXX drar ner byxan, för att impa på vickan med yxan
"för den där stumpen fattar jag inte tycke, den ser inte ut att duga till mycke",
sa victoria besviket o titta ner på den rake, "nejdu XXX.. den pekar rakt upp i take'"
victoria vill att bananen sné ska vara, annars kan XXX kläderna på kroppen spara!"


killer!!!
för er som läst om de att jag blev den som vill ha kuken: BANANEN,
då jag gjorde ett quiz på facebook

godnatt mina tussilagos!
/vickan

Kommentarer
Postat av: Corundum

Du ÄR så skum ibland... Men det där var ju asbra! Haha! :D



Du får börja försörja dig som rappare. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback