tur att det finns dumma människor!

hej bloggen!

idag var jag o tränade på morronen o sen var jag på campus o lirade innebandy
hann även med o käka lunch på sub o co. vilket alltid är en fröjd för lilla maggen!

nu har jag iaf kommit hem, o känner lugnet
måste ringa till läkaren så jag får komma till honom/henne snart
vill verkligen på svar på de här nu så jag slipper gå runt som jag gör nu

utöver de är jag bara nöjd o glad
glad för att det är sommar, för att jag har världens bästa familj, världens finaste kompisar o lever i allmänhet
nöjd för att människor omkring mig är så fulla av dumhet o idioti så jag aldrig behöver vara största dummern eller största idioten
så sluta nu tro att jag bygger mitt liv runt folk som jag egentligen aldrig menar allvar med
man har lärt sig vilka människor man ska hålla på avstånd,
att dom sen går runt o tror att man är ngn att alltid luta tillbaka sig på.. det är ju deras total fail
hihi


nu vill jag bara kramas:)
puss /vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback