victoria, du är saknad

HEJ BLOGGEN!

det är kul o se att de är nån medmänniska som kan erkänna att dom saknat mig under min bloggtorra helg!
CH, jag syftar på dig ;)
sen finns de säkert massa andra knoddar som jag kan räkna med ändå!

idag var jag så himla trött när de sista från släkten farit så jag gick o la mig vid 15-tiden o vaknade vid 20
o det värsta är att jag fortfarande är trött!
det är ju bara o konstatera att min kropp är för gammal för en 3-dagars
jag måste rensa järnet imorrn på gymmet känner jag, för fan vad kass jag varit den här helgen :o
fast o andra sidan.. jag menar, Moa.. 6 liter vin delat på 2 under 2 kvällar är väl bara en petitess?;D

nåja, möter upp ingela på gymmet imorrn 10.30 så då får vi se till o sätta igång musklerna o röra på dösfläsket!

nu är det bara 8 dagar kvar tills jag fyller år,
vilket är en måndag.. o helgen efter det åker vi ner till sollefteå igen!
hihi jag längtar redan

puss på er
/en sliten krigare


"I DON'T REALLY MIND YOUR RAIN
I DON'T CARE IF YOU BLAME ME
JUST LIKE THE WEATHER YOU WILL CHANGE AGAIN

I DON'T REALLY FEAR YOUR STORM
I WON'T FREEZE CAUSE I'M WARM
JUST LIKE THE WEATHER YOU WILL CHANGE AND BE CALM
AND I'M STILL STANDING STRONG"

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, jaja det är bara en petitess! ;)

2009-05-18 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback