6 - Min dag

nu blir det lite små fiffens här förstår ni, kära vänner
det här rubriken ska ju egentligen besvaras den 6:e, men jag kan för allt i världen inte komma ihåg vad jag gjorde i måndags, så därför får de bli idag!

inatt sov jag svindåligt, o när klockan ringde på 7.30 ville jag dö (de vill jag nog minst 2 gånger per dag)
hursomhelst så snoozade jag i 10 minuter innan jag kutade upp, målade lite mascara, släppte ut håret (eeeeh???!?!?!?!?!) tog på mössan (puh!!!!!!) o kutade till bussen som skulle gå 8.33,
mötte upp linus o satt o surrade igenom lite inför fredagen(höhöhöh.. spännande..), sen svor jag lite åt fitt-jävla-telefon-nätet som inte riktigt ville gå min eller andra telia/halebop-användares väg just idag,
tog bussen hem till morsken.. sen kom farsan med bilen o jag o mamma återvände till stan för o julhandla litegran

sen skulle mamma köpa lök på konsum så då köpte jag sushi,
sen kom vi hem.. mamma gjorde köttfärsslimpa(inte ens med löken hon köpte?:S) o jag åt sushi,
sen pillade jag med lite grejer inför fredagen (höhöhöh.. fortfarande spännane?=D), o sen gick jag hem till mig
pussade lite på sture, klädde av mig o la mig under täcket(mina fötter var jävlat isklumpar) o pillade på datorn

sen plingeling säger min felefååååån o sen säger den att jag fått paket från nelly som finns att hämta på preem
sagt o gjort, plingade farsgubben, så for vi o hämtade skorna o sen gled vi runt i stan ett tag innan han släppte av mig hemma,
jag kutade (oh ja jag kutade!) upp o slet upp skorna från påsen o.. ååååååh.. mmmmmm.. aah.. mhm... jAAAAaaaaaa.... stön.. jag säger det igen; forgive me father for i have sinned.. MEN RYCK MIG I MORRHÅREN vad snygga skor jag har
svassade runt i dom o kände mig gorgeous (från fötterna.. till.. ja, fötterna.. inte uppåt.. jag är hårig)

mjaaauuu nu har jag iaf precis tagit av mig o krupit ner under sängen,
hade tänk sova.. för jag är tlött sen alldelens för lite sömn föregående natt

först ska jag bara skriva nåt inlägg till
pösshej från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback