1 - Om mig

Min pappa hade opererats på ett sjukhus några mil ifrån där han, mamma och mina bröder bodde,
eftersom pappa fått i sig diverse preparat för smärtstillande skulle han vara tvungen att stanna över natten o sedan bege sig hemmåt på morgonen efter, tål att noteras är ju alltså att han själv kört till sjukhuset o även skulle köra hem o därför var det nödvändigt att han stannade kvar över natten

Om han verkligen gjorde det? Nej självklart inte, ut i bilen smet han o körde hem till mamma, inte var det ngt som kunde vänta
Min pappa måste ha känt på sig där han låg i sjukhussängen att det var något stort som skulle ske o behövde hem till mamma,
sagt o gjort.. jag tillverkades strax efter att pappa klev in genom dörrá o här är jag nu.

Jag föddes 1987 på sjukhuset i sollefteå, fast jag bodde i Kramfors/Veja en bra bit därifrån, efter många om o men fick jag namnet Victoria eftersom pappa, Chrille o Ricke var väl överens om att namnet "Josefin" som mamma tyckte jag skulle heta, inte skulle gå hem eftersom jag skulle bli en "Joseful" i skolan.
Har alltid varit uppväxt med en massa djur eftersom vi bott i villa tills vi flyttade till Luleå,
har haft mina äldre bröder som idoler större delen av mitt barnaliv, vilket dom tyckte var roligt o utnyttjade till max för o se mig göra dumma saker=)

1990 fick pappa nytt jobb som glasmästare uppe io Kalix så då tog vi pick o packet o flyttade dit, sen föddes min lillebror o kortdärefter flyttade vi till Luleå där jag fortfarande bor.
Bor i en 2:a med min katt Sture, o har 2 minuters gångväg till mamma&pappa!

Har spelat innebandy under större delen av mitt liv o fotboll en aning kortare då jag tillslut stod i valet o kvalet mellan fotboll i innebandy.
Jag brinner för mina vänner som är dom bästa jag har, finns ingenting jag inte skulle göra för dom.
Utöver det har jag alltid nära till skratt, är väldigt lätt o umgås med.. har charm som heter duga o trivs jävligt bra i mig själv=)

Fler saker ni inte visste om mig är;
-Jag åt kattbajs som liten
-Jag höll på dö vid några månaders ålder
-Jag kunde spela UNO o femkort då jag var 1 år o 9 månader
-Jag har varit jättejätteallergisk mot ananas
-Jag har brutit käken på en tjej
o jag drömmer fortfarande precis samma mardrömmar som jag gjorde under min barndom





Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback