UPPE MED TUPPEN!

nästintill.. iallafall
idag är en sån här dag då jag ska åka in till stan före fan, enligt mig själv,
hooka upp med pullan på hennes lunch o uträtta.. viktiga(?) ärenden
pullan påminde mig igår att "snart fyller ju du år!", o ja dra mig baklänges.. det är ju bara så pyttelite som knappt nämnbara 1½ månad kvar, hah.. tjejen i fråga är totalt dagvild.. är klockan 12:15 säger hon att den snart är 13..
har hon 20 spänn i fickan är det "typ 50 spänn.."
haha, så söt

inatt har jag sovit ovanligt gott men drömt skumma drömmar
fan vad jag önskar att man kunde få reda på vad ens undermedvetna egentligen menar med all skit de trycker ihop i en dröm
jag drömmer saker jag aldrig tänkt tanken på förr
o ibland skrämmer det mig lite när jag vaknar o går igenom vad jag alldelens nyss drömde
stört.. men jag antar att det är lite av tjusningen med det hela, att det inte är meningen att man skimage116a kunna tolka allt..
måste lämna lite till de ouppklarade

nej kära vänner!
nu är det dax att slänga i mig frukost.. kanske kamma håret om jag orkar
men framförallt!
fraaaaaaaaaaaamförallt.. ska jag slänga på mig mina nya skor (strumpor oxå förstås)
som ni har till er beskådning här till höger!
mitt senaste.. underbara... fasanfullt fula men ändå tokigt snygga.. SKOOOOOOOR..

image111
ses där det händer!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback