VÄLKOMMEN VÄRLDEN!

idag är en bra dag!
jag vaknade tidigt idag.. var uppe en stund o gjorde lite saker men sen var jag så tokigt trött så jag la mig igen
jag har iaf klippt klorna på min snuttekorv pepper, sen har jag även äntligen inhandlat kattschampoo så jag passade på o bada hnm dessutom!
stackarn är lika ful blöt som sin ägare när hon stapplar hem från pullis bakis!
men nu luktar han gott o snart har han väl torkat helt o hållet :)
jag köpte även hem kattvitaminer som han käkar utan problem, behöver inte ens mala ner dom i maten, hah!
en sopkorg är vad min katt är!

snart ska jag hämta ella på dagis o ha hand om henne här hemma tills veronika kommit tillbaka från stan
efter det har jag innebandyavslutning på waldorf kl. 19:00

har även, för er som undrar!
stött på en ny grym artist
så ni som inte hört augustana, lyssna vettja!
jag ska länka en youtube video här med ett smakprov;

följande låt är alltså augustana med låten angels!






andra låtar som jag lika gärna kan rekomendera äääär;
wasteland
empty days
only one & coffe and cigarettes

Kommentarer
Postat av: Emil

bra låt den där, men "Hey Now" är nog snäppet bättre tror jag, men dom flesta av deras låtar bra faktiskt!

2008-04-29 @ 14:35:24
Postat av: Emil

Och "Boston" så klart! Den är ju äckligt bra..!

2008-04-29 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback